Tez-tez verilən suallar
Sertifikasiya şəhadətnaməsini necə əldə edə bilərəm?
Siz, Sertifikasiya imtahanından uğurla keçmisinizsə, Səhiyyə Nazirliyinin təqdim etdiyi elektron xidmətlər vasitəsilə Sertifikasiya şəhadətnamənizi elektron olaraq əldə edə bilərsiniz. Bunun üçün ilkin olaraq kabinet.e-sehiyye.az saytından qeydiyyatdan keçməlisiniz. Daha sonra “Sertifikasiya şəhadətnaməsinin çapı” xidməti vasitəsilə şəhadətnamənizi çap edə bilərsiniz.
Xarici ölkələrdə ali ixtisas təhsili almış tibb işçiləri Azərbaycan
Respublikasına gəlib tibb fəaliyyəti göstərmək üçün Səhiyyə Nazirliyinə
hansı sənədləri və necə qaydada təqdim etməlidir?
Xarici ölkələrdə təhsil alan tibb və əczaçılıq işçilərinin Azərbaycan Respublikasında tibbi və əczaçılıq fəaliyyəti ilə məşğul olmağa buraxılması üçün Səhiyyə Nazirliyinin müvafiq komissiyasında sənədlərini təsdiq etməlidirlər. Müvafiq sənədlərin qəbulu internet vasitəsi ilə həyata keçirilir. Xidmətdən yararlanmaq üçün ilkin olaraq kabinet.e-sehiyye.az saytına daxil olaraq qeydiyyatdan keçməlisiniz. Daha sonra “Müraciətlərim” bölməsindən “Xarici ölkələrdə ali və orta ixtisas təhsili almış, diplomdan sonra ixtisaslaşma keçən tibb və əczaçılıq işçilərinin işə buraxılması üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu” xidməti vasitəsilə müraciət edə bilərsiniz. Ərizə qəbulu ilə bağlı tələb olunan sənədlər aşağıdakılardır: 1. Xarici pasport (tərcüməsi və Respublika ərazisindən çıxış-giriş səhifələrinin notarial qaydada təsdiqi) 2.Ali təhsil haqqında sənədin (diplomun) surəti (xarici dövlətlərin ali təhsil sahəsində ixtisasları Azərbaycan Respublikasının ekvivalentliyi müəyyən edilməklə (Təhsil Nazirliyində nostrifikasiya olunmuş Şəhadətnamələrin surəti)) 3. İxtisaslaşma haqqında sənədin tərcüməsi və notarial qaydada təsdiqi (rezidentura, internatura, kliniki ordinatura, onların tərcüməsi və notarial qaydada təsdiqi) 4.Şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti – Xarici vətəndaşlar üçün Müvəqqəti və ya Daimi yaşama icazəsi vəsiqəsi 5.Əmək kitabçasının notarial qaydada və ya işlədiyi müəssisənin kadrlar xidməti tərəfindən təsdiq olunmuş surəti (ilk dəfə əmək fəaliyyətinə başlıyanlar istisna olmaqla) 6. Diplomun Azərbaycan dilinə tərcüməsi və notarial qaydada təsdiqi 7. Orta təhsil haqqında attestat sənədin surəti (yalnızca orta tibb işçilərinə aiddir) 8. Nigah haqqında şəhadətnamənin surəti ( diplomda qeyd olunan soyadla şəxsiyyət vəsiqəsindəki soyad fərqlidirsə) Qeyd: Yuxarıda qeyd olunan sənədləri online şəkildə göndərdikdən sonra həmin sənədləri əl ilə Səhiyyə Nazirliyinə təqdim etməlisiniz.
Həkimlərin Mərkəzləşdirilmiş İşə Qəbulu ilə bağlı hara müraciət
etməliyəm?
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 05 sentyabr 2012-ci il tarixli sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “Korrupsiyaya qarşı mübarizəyə dair 2012-2015-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın icrası ilə bağlı Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin Kollegiyasının 18 yanvar 2013-cü il tarixli 3 nömrəli qərarına əsasən Səhiyyə Nazirliyinin tabeçiliyində olan tibb müəssisələrində vakant elan edilmiş yerlərə həkimlərin işə qəbulu mərkəzləşdirilmiş qaydada aparılır. Bununla bağlı kabinet.e-sehiyye.az saytından qeydiyyat keçməli və “Müraciətlərim” bölməsindən “Səhiyyə Nazirliyinin tabeliyində olan tibb müəssisələrində işə qəbulla bağlı keçiriləcək müsabiqələrdə iştirak etmək üçün müraciət və sənədlərin qəbulu” elektron xidməti vasitəsilə müraciət edə bilərsiniz.
Tibb kadrlarının vahid registrindən çıxarışı necə əldə edə bilərəm?
Siz, Tibb kadrlarının vahid registrindən çıxarışı işlədiyiniz tibb müəssisəsinin Kadrlar şöbəsindən əldə etməklə yanaşı həmçinin kabinet.e-sehiyye.az saytından qeydiyyatdan keçməklə əldə edə bilərsiniz. Qeydiyyatdan keçdikdən sonra “Məlumatlarım” bölməsindən “Tibb kadrların vahid registrindən məlumatın verilməsi” xidməti vasitəsilə registrdən çıxarış əldə edə bilərsiniz.
Tibbi müayinə kartını necə əldə edə bilərəm?
Tibbi müayinə kartını iş yerinizin yerləşdiyi əraziyə nəzarət edən Gigiyena və Epidemiologiya Mərkəzinə müraciət edərək əldə edə bilərsiniz.
“Tibbi müayinə kartı” nədir?
“Tibbi müayinə kart” (TMKS) Səhiyyə Nazirliyi tərəfindən müəyyən edilən məlumatları özündə saxlayan elektron informasiya sistemidir. Müxtəlif sahələrdə çalışan, işə daxil olarkən və ya sonradan dövri tibbi müayinədən keçməsi tələb olunan vətəndaşların ( obliqat qruplar ) vaxtlı-vaxtında müayinədən keçmələrinə nəzarətin təkmilləşdirilməsi məqsədi ilə Səhiyyə Nazirliyinin Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları, Maliyyə və Ədliyyə Nazirlikləri ilə razılaşdırılmış təklifinə əsasən, Nazirlər Kabinetinin 12 iyun 2006-cı il tarixli 142 saylı qərarı ilə “«Tibbi müayinə kartı» sisteminin tətbiqi Qaydaları” təsdiq edilib. Bununla əlaqədar Səhiyyə Nazirliyi tərəfindən Tibbi müayinə kartı sisteminin tətbiqinə başlanıb. Həyata keçirilən sistemin məqsədi müayinə prosesinin nəticələri üzrə vahid mərkəzləşdirilmiş və lokal məlumat bazalarının yaradılması və bununla da prosesdə iştirak edən qurumlar arasında məlumat mübadiləsinin səmərəliliyinin artırılması, Gigiyena- Epidemiologiya Mərkəzləri (GEM) və poliklinikalar tərəfindən prosesə nəzarətin gücləndirilməsidir.
Həkim Davamlı Tibbi Təhsil fəaliyyətini necə sənədləşdirməlidir?
Həkimin sertifikasiya dövrü ərzində davamlı tibbi təhsil (DTT) üzrə fəaliyyəti onun tərəfindən tərtib olunmuş növbəti təqvim ilinə nəzərdə tutulmuş plan əsasında həyata keçirilir. Həkimin sertifikasiya dövrü ərzində DTT üzrə fəaliyyəti isə hesabatda əks olunur. Planın və hesabatın tərtibi və təsdiqi elektron məlumat sistemi vasitəsilə həyata keçirilir. Plan və hesabatın tərtibi üçün hər bir həkim kabinet.e-sehiyye.az saytında qeydiyyatdan keçməlidir. Daha sonra “Müraciətlərim” bölməsindən “Həkimlər üçün davamlı tibbi təhsil kabineti” adlı xidmətdən istifadə etməlidir. Bu xidmətdən istifadə etmək üçün həkim müvafiq il üçün fərdi peşəkar inkişaf planına məlumatları daxil edir. Bu zaman peşəkar inkişafın illik hesabatı da formalaşır. Yəni plana daxil edilmiş məlumatlar əsasında hesabat avtomatik yaranır. Həkim DTT fəaliyyətini sübut edən təsdiqləyici sənədləri hesabatın müvafiq hissələrinə daxil edir. Mütaliə, audiovizual dinləmələrin sübutu üçün təsdiqləyici sənəd tələb olunmur. Eyni zamanda Səhiyyə Nazirliyinin Elmi-Tibbi Şurası tərəfindən akkreditə olunmuş tədbirləri və Ə.Əliyev adına Azərbaycan Dövlət Həkimləri Təkmilləşdirmə İnstitutu tərəfindən keçirilən kursları plana ümumi siyahıdan seçib daxil etmək imkanı möcvud olduğundan, həkimin İştirak etdiyi həmin tədbirlərdən və kurslardan əldə etdiyi kreditlər avtomatik olaraq hesabata oturur. Bu səbəbdən tədbirlərlə bağlı hesabata təsdiqləyici sənəd əlavə etməyə ehtiyac olmur. Həkimin planı və hesabatı elektron məlumat sistemi vasitəsi ilə müəssisənin rəhbəri tərəfindən təsdiq olunur.