"Kadrların Avtomatlaşdırılmış Uçot Sistemi"

04/29/2022

    
                 Azərbaycan  Respublikası  Səhiyyə  Nazirliyinin  22 noyabr 2011-ci  il  tarixli əmrinə əsasən 01.01.2012-ci il tarixindən  Respublika  üzrə bütün  idarə  və  tibb  müəssisələrinə  “Kadrların  Avtomatlaşdırılmış  Uçot  Sistemi”  tətbiq edilmişdir.      
         “Kadrların  Avtomatlaşdırılmış Uçot Sistemi” layihəsi çərçivəsində  “Tibb kadrlarının vahid registri”,  “Mərkəzləşdirilmiş  işə qəbul”, “Elektron əmr”, “Tibb işçilərinin təkmilləşdirmə kursları”, “Tibb işçilərinin  sertifikasiyası” sistemləri  yaradılıb. Qeyd  olunan sistemlər  vahid bazada  toplanılıb, bir- biri illə  əlaqəli  şəkildə işləyir.          “Tibb İşçilərinin Vahid Registri” -  Vahid Elektron Registr vasitəsilə Səhiyyə Nazirliyinə birbaşa və bilavasitə tabe olan tibb müəssisələrinin tibb işçi heyəti (həkim və orta tibb işçiləri) vahid bazada toplanıb. Tibb Kadrlarının  vahid registrinə  daxil edilmiş  hər bir işçiyə  registr  kodu verilir  və bu kod unikallıq  daşıyır. Registrdə tibb işçiləri - həkim və orta tibb işçilərinə görə ayrılıb. Daxil edilən məlumatlara müəssisədə mövcud olan ştat vahidləri, həmin ştat vahidlərindən rüblük çıxarış, tibb işçisinin şəxsi məlumatları, təhsili haqqında məlumatlar, iş təcrübəsi (həmçinin daxil edilən müəssisədə iş fəaliyyəti), bu vaxta qədər keçdiyi kursları və sertifikatları və digər məlumatları qeyd olunur. Həmçinin kadrların şəxsi uçot vərəqəsini də buradan çap etmək olar.    
           “Elektron Əmr” isə tibb müəssisəsinin tibb heyəti üçün verilən əmrlərin avtomatlaşdırılmasına xidmət edir. Sistemin yaradılmasına qədər qeyri-elektron üsulla verilən əmrlər hazırda sadə informasiyaları daxil etməklə standart əmr formasında yaradılır və həmin əmrləri çap edib sənəd formasına gətirməyə kömək edir. Kadr mütəxəssisi E-əmr verdikdə işçi haqda məlumatlar avtomatik registrdə öz əksini tapır. “Elektron  əmr”  vasitəsilə  tibb işçilərinin kursa  göndərilməsi  və digər  proseslər həyata keçirilir.